World, welcome!

Czy ktoś z Was kiedykolwiek zastanawiał się, na czym tak naprawdę polega podróżowanie?

Udowodnienie sobie i innym, że stać mnie na to, aby dotknąć jednego i drugiego krańca Ziemii? Że tam byłem i przez to czuję się lepszym? Więc im dalej tym lepiej?

A może jednak podróżowanie to odkrywanie siebie? Odkrywanie tego, co mnie fascynuje, umjuje, irytuje, zadziwia. Odkrywanie innych kultur, poznanie czegoś nowego.  Przekonanie się na własnej skórze, czy to co „cały świat” tak uwielbia, uwielbiam i ja?

Zdecydowanie jestem osobą lubiącą tą drugą część odpowiedzi. Każda podróż uświadamia mi, że jesteśmy tylko małą cząsteczką tego świata. Ale bez tej małej cząsteczki nie byłoby niczego. Tymbardziej jestem zdania, że ilekroć odwiedzam którąś część świata, jednocześnie uparcie twierdząc, że nie ma lepszego, szybko zmieniam zdanie – do następnej podróży.

Zwiedzając już trochę świata (dla mnie wciąż ogromnego) i podejmując już parę prób założenia strony z chęcią podzielenia się tym, co matka Ziemia posiada w swej naturze, dopiero ostatnia odbyta podróż dała mi tak zwanego „powera”.

Wciąż nie jestem w stanie uwierzyć, że tak niepozorne miejsce pozwoliło mi na takie wyciszenie i obcowanie z naturą, czy też panującą tam kulturą.

Postaram się w nieprzynudzającym klimacie podzielić się tym, co moje oczy dotychczas ujrzały.

A może Wy również podzielicie się swoimi doświadczeniami?

2 uwagi do wpisu “World, welcome!

  1. Dobre pytanie ale podróż a podroż to całkiem dwie rożne pojęcia
    wykupić podróż i zwiedzać to co nam zaproponują to według mnie strasznie nudne zaliczanie. dla mnie podróż to przygoda ale ta nieznana.
    Mozna jechać do Amazonii i z przewodnikiem czy z wyznaczonymi miejscami zwiedzać i powiedzieć ze byłem To tu to tam w niebezpiecznym miejscu a można pojechać do lasu i się zagubić bo zwyczajny las nas przerósł.
    Dlatego do podróżowania podchodzę w taki oto sposób

    Polubienie

Skomentuj

